ابوطالب جعفری شهردار خومه زار از روند
اجرای ساختمان آتش
نشانی شهر خومه زار خبر داد.
وی گفت:این ساختمان تقریبا 500 متر زیر بنا دارد وبه گونه ای طراحی شده است که قابلیت اسقرار شهرداری را نیز دارد.
وی در خصوص تامین اعتبار آن گفت: بخش عمده ای از بودجه آن از محل بند واو تبصره 6برنامه پنجم بوده والباقی آن از بودجه جاری محقق خواهد شد.
شهردار خومه زار اظهار داشت تا کنون 30 درصد پروژه اجرا شده وتا پایان سال امکان اسکان در یکی از طبقات آن را فراهم خواهیم نمود.


وبلاگ شهرداری خومه زار...
ما را در سایت وبلاگ شهرداری خومه زار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 10:55